کد مداحی و آهنگ مذهبی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن


رنگین کمان

 

روند رشد در اینترنت متوقف نمی شود

روند تغییرات در تکنولوژی های نوین ارتباطی شرایطی را بوجود آورده تا کاربران به عنوان خلق کنندگان محتوای فضای مجازی نقش مهمی را در تولید علم و تعامل با جامعه برعهده داشته باشند.

 

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ دکتر یونس شکرخواه، رئیس همایش روز رسانه های اجتماعی با بیان این مطلب گفت: این روند رشد در اینترنت هرگز متوقف نمی شود و دولتها،سازمان ها،شرکت ها به دنبال استفاده حداکثری از منافع آن، شرایط را به گونه ای فراهم می کنند تا با شناخت آسیب های آن با توسعه روز افزون رسانه های اجتماعی همگام شوند.

وی با اشاره به اینکه نخستین همایش روز رسانه های اجتماعی 10 تیرماه سال جاری همزمان با سراسر جهان در تهران نیز برگزار می گردد اظهار داشت: دانشجویان ،کارشناسان و پژوهشگران این حوزه می توانند تا 19 خردادماه چکیده مقالات خود را به وب سایت همایش به نشانی socialmedia day.ir مراجعه کنند.

وی درباره محورهای اصلی این همایش گفت: تاثیر سیاست های سرویس دهندگان رسانه های اجتماعی بر رفتار کاربران، رسانه های اجتماعی و بکارگیری آن در آموزش و سایر موضوعاتی که به شناسایی ظرفیت های اجتماعی در حرفه ها،شغل ها و حوزه های مختلف اقتصادی،اجتماعی ،فرهنگی مرتبط باشد از جمله محورهای این همایش است.


نوشته شده در پنج شنبه 91/2/28| ساعت 10:40 صبح| توسط روشنک روشن| نظرات () |

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجازطول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجازطول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجازطول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
CATEGORIES

LINKS

DESIGN

OTHERS
 آپلود عکس - فال حافظ - قالب وبلاگ