کد مداحی و آهنگ مذهبی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن


رنگین کمان

وزیر نفت خبر داد:

احتمال کشف چاه نفتی دیگر در دریای خزر

صنعت نفت روزهای بسیار خوبی را طی می کند به طوری که کشف نفت در دریای خزر و حفاری به عمق 700متری به وسیله تکنولوژی تمام ایرانی افتخاری در این صنعت به حساب می آید.

 

رستم قاسمی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه شاهد کشف میدان نفتی در دریای خرز هستیم افزود: امروز یکی از روزهای بسیار خوبی برای صنعت نفت کشور است که با تلاش و همت مردان سخت کوش در دریایی خزر به نتیجه نشست و تقریباً نخستین چاه فروزان در منطقه در شاهد بودیم.
وی تصریح کرد: کارکنانی که در این منطقه دور دست و حساس و در دنیای پر تلاطم کار می کنند نشان از رضایت رهبر انقلاب از کارشان است که این امر بسیار مهم و تعیین کننده برای کشور به شمار می رود و حضور رهبر انقلاب در میان کارکنان صنعت نفت روحیه جدیدی را در دل آن ها ایجاد کرد و امروز تلاش های آن ها به ثمر نشست.
وزیر نفت اظهار داشت: حجم میدان نفتی جدید در دریای خزر بسیار خوب ارزیابی می شود برای این که بتوانیم ابعاد میدان و حجم آن را به مردم اطلاع رسانی کنیم باید کار بیشتری صورت گیرد.

وی از کشف چاه دیگر در این این منطقه خبر داد و گفت: معرفی این حجم چاه نیاز به زمان طولانی دارد چرا که حفاری در عمق 700متری دریای خزر با یک تکنولوژی که امروز جزء پیشرفته ترین تکنولوژی تمام ایرانی کشور است، ساخته می شود.

وی خاطر نشان کرد: کشور ما در توسعه صنعت نفت ماهها پیش از تحریم ها خداحافظی کرده و در راستای توسعه کشور گام های بلندی را برداشته است.


نوشته شده در پنج شنبه 91/2/28| ساعت 10:38 صبح| توسط روشنک روشن| نظرات () |

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجازطول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجازطول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجازطول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
CATEGORIES

LINKS

DESIGN

OTHERS
 آپلود عکس - فال حافظ - قالب وبلاگ