کد مداحی و آهنگ مذهبی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن


رنگین کمان

پیام مقام معظم رهبری به مناسبت حلول سال نو


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در پیامی به مناسبت آغاز سال 1390 هجری شمسی، ضمن تبریک فرارسیدن بهار و سال نو، با اشاره به کارهای بزرگ و پیشرفتهای چشمگیر ملت ایران و مسئولان و حرکت پرشتاب کشور در مسیر تعالی، "در سال 89 که سال همت مضاعف، کار مضاعف" نامگذاری شده بود، سال 1390 را سال جهاد اقتصادی نامیدند و تأکید کردند:

leader

 

 از همه مسئولان و ملت عزیز ایران انتظار می رود در این سال با مجاهدت و "حرکت جهادگونه و جهشی در عرصه اقتصادی"، زمینه ساز تحقق واقعی دهه پیشرفت و عدالت شوندرهبر انقلاب اسلامی با تبریک عید سعید نوروز به ایرانیان و همه ملتهایی که نوروز را گرامی می دارند و آرزوی سالی سرشار از برکت و نعمت، یاد و خاطره امام بزرگوار و شهدا را گرامی داشتند و خاطرنشان کردند: این عید سعید را، به خصوص به خانواده های شهدا و جانبازان و خانواده های مأمورانی که در این روزها در کارهای حساس و مهم خود مشغول خدمت هستند، تبریک می گویم.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به حوادث تلخ در بحرین، یمن و لیبی افزودند: تلخی این ماجراها، عید را بر ما گوارا نمی کند و امیدواریم خداوند برای این ملتها،‌ فرج عاجلی برساند.

ایشان با اشاره به نامگذاری سال 1389 به عنوان سال همت مضاعف، کار مضاعف افزودند: در سال گذشته ملت ایران و مسئولان کارهای بزرگی انجام دادند و در سراسر سال، شعار سال 89 تحقق عملی پیدا کرد و می توان گفت یکی از شعارهایی که در طول این سالها، بیشترین بهره را از توجه مردم و مسئولان و انطباق وضعیف کشور دارا بوده، همین شعار همت مضاعف، کار مضاعف بوده است.

رهبر انقلاب اسلامی به کارهای بزرگ مردم و مسئولان در عرصه های اقتصادی، سیاسی، علم و فناوری و سیاست خارجی در سال همت مضاعف، کار مضاعف اشاره کردند و افزودند: از جمله کارهای بزرگی که در سال 89 انجام شد مسئله حساس و بزرگ هدفمندی یارانه ها است که امیدواریم با موفقیت کامل به انجام برسد.

حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان کردند: کشور حرکت خوبی را در جاده پیشرفت و تعالی آغاز کرده است و این حرکت هر روز شتاب بیشتری هم می گیرد.

ایشان با اشاره به گزارشهای مراکز جهانی در خصوص تولید علم در ایران، تأکید کردند: بر اساس آمارهای مراکز متخصص جهانی،‌ مشارکت ایران در تولید علم در سطح منطقه، بیش از 11 درصد است و رشد علم کشوری که در منطقه بعد از ایران قرار دارد، 6 درصد است بر همین اساس، باید این حرکت پرشتاب پیشرفت علمی، با جدیت و همت ادامه پیدا کند.

ایشان در جمع بندی مسائل کشور در سال 1389 ، و تحرکات دشمنان ملت ایران افزودند: با وجود آنکه دشمنان ایران در عرصه های مختلفی فعالند اما در عرصه اقتصادی، فعالیت زیادی دارند و برقراری تحریم هایی که به نتیجه هم نرسید، نشانگر همین موضوع است، بنابراین می توان گفت محور مسائل اساسی کشور در سال 1390، مسائل اقتصادی است.

رهبر انقلاب اسلامی،‌" با نامگذاری سال 1390 به عنوان سال جهاد اقتصادی"، خاطرنشان کردند: انتظار من از مسئولان در بخشهای مختلف و ملت ایران، حرکت جهادگونه و جهشی در عرصه اقتصادی است.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به ورود کشور به سومین سال از دهه پیشرفت و عدالت تأکید کردند: حرکت ما باید به گونه ای باشد که بتوانیم این دهه را به معنای حقیقی کلمه، مظهر پیشرفت و مظهر استقرار عدالت قرار دهیم.

ایشان همچنین با اشاره به حرکت اخیر در دنیای اسلام خاطرنشان کردند: این حرکت، نوید دهنده این است که این دهه برای منطقه هم، دهه پیشرفت و عدالت خواهد بود.

 


نوشته شده در شنبه 91/1/5| ساعت 1:29 عصر| توسط روشنک روشن| نظرات () |

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجازطول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجازطول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجازطول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
CATEGORIES

LINKS

DESIGN

OTHERS
 آپلود عکس - فال حافظ - قالب وبلاگ