کد مداحی و آهنگ مذهبی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن


رنگین کمان

 

رئیس جمهور در پیام سال نو، به حمایت دولت از صادرات ملی، سرمایه و کار ایرانی تاکید کرد

محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری ایران
رییس‌جمهور در پیام نوروزی به مناسبت حلول سال 1391، با تبریک فرا رسیدن عید سعید نوروز به ملت ایران و جامعه بشری، به حمایت دولت از تولید، صادرات ملی، سرمایه و کار ایرانی تاکید کرد‎ه‌اند.


محمود احمدی نژاد سال گذشته را سالی پرفراز و نشیب و سرشار از شادکامی‌ها، شیرینی‌ها و پیروزی‌ها برای ملت ایران و جامعه بشری دانست و گفت: به فضل الهی در سال 91 تعهد این دولت بر عدالت، خدمت، پاکی، مهرورزی و تعالی کشور عمیق‌تر و وثیق‌تر از سال‎های گذشته در تمام لحظات و فعالیت‌ها جاری بوده و امسال نیز همچون گذشته حمایت از تولید، صادرات ملی، سرمایه و کار ایرانی در دستور کار دولت خواهد بود.

رییس جمهور تصریح کرد: در سال 90 حرکت پرشتاب ملت ایران در عرصه‌های گوناگون اقتصادی، علمی، صنعتی، فناوری و سیاسی گسترش پیدا کرد و به فضل الهی در سال 91 با سرعت بیشتر ادامه پیدا خواهد کرد.

احمدی نژاد با اشاره به اینکه در سال 90 ده‎ها هزار طرح عمرانی و پروژه‌های گوناگون در گوشه و کنار کشور به بهره‌برداری رسید و دستاوردهای علمی و فناوری‌ بزرگ در اختیار ملت قرار گرفت، اظهار داشت: در همین دوره اقدامات تحولی بسیاری برنامه‌ریزی شد که از این بابت خداوند منان را سپاس‎گزارم و از همراهی و همدلی ملت بزرگ صمیمانه تشکر می‌کنم.

رییس جمهور با بیان اینکه برنامه عظیم "مهر ماندگار" برای تکمیل و بهره‌برداری از تمام طرح‎های بزرگ عمرانی، علمی، بهداشتی، صنعتی، فنآوری و کشاورزی و فرهنگی تهیه شده و آماده اجرا است، گفت: بنای دولت بر این است تا به گونه‎ای کار کند تا باری را بر دوش دولت بعدی نگذارد و در حقیقت ما می‌خواهیم این فرصت برای دولت بعدی باقی باشد که برنامه‌ و بودجه خود را خودش تنظیم کند و براساس برنامه‌هایی که به تایید ملت ایران می‌رسد کارهایش را جلو ببرد و طرح‌های نیمه تمام مانع اجرای برنامه‌های دولت بعدی نشود.

احمدی نژاد با تاکید بر اینکه ایران باید با فکر، همت و دست ایرانی ساخته شود، تصریح کرد: امسال نیز همچون گذشته حمایت از تولید، صادرات ملی، سرمایه و کار ایرانی در دستور کار دولت است.

رییس جمهور خاطرنشان کرد: به فضل الهی تعهد دولت بر عدالت، خدمت، پاکی، مهرورزی و تعالی کشور عمیق‌تر و وثیق‌تر در سال 91 و در تمام لحظات و فعالیت‌ها جاری خواهد بود؛ ما همواره در کنار مردم، برای مردم و شریک شادی و غم مردم خواهیم بود.

نوشته شده در شنبه 91/1/5| ساعت 1:16 عصر| توسط روشنک روشن| نظرات () |

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجازطول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجازطول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجازطول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
CATEGORIES

LINKS

DESIGN

OTHERS
 آپلود عکس - فال حافظ - قالب وبلاگ